לוגו קבוצת גבע רום

משרדים למכירה בנתניה, דוח המומחה לשנת 2021

קבוצת גבע רום

תוכן עניינים

איפה הכי שווה להשקיע את הכסף שלכם בשנת 2022- בדירת מגורים או בנדל"ן מסחרי מניב? בדקנו, חקרנו וסיכמנו את כל מה שאתם צריכים לדעת בכדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר ולהתחיל להשקיע בנדל"ן כמו מקצוענים.
משרדים למכירה בנתניה מגדל היהלום

שאלתם את עצמכם מדוע כדאי לכם לרכוש משרד להשקעה? כיום השקעות בנדל”ן הפכו להיות לטרנד חם, כזה שכולם רוצים לקחת בו חלק. בעבר היה נהוג בעיקר לרכוש דירות מגורים להשקעה, אך נכון לכתיבת שורות אלה ישנו שינוי קל. נדמה כי משרדים למכירה בנתניה הפכו להיות גם הם מאוד מבוקשים בקרב משקיעים. מדוע משקיעים שיש להם כסף נזיל מעדיפים לרכוש משרד להשקעה על פני דירה להשקעה? הבאנו לכם כל מיני סיבות שכדאי לכם לקחת אותן בחשבון ולהיות מודעים אליהן.

תשואה גבוהה מדירות מגורים

בעוד שהשקעה בדירת מגורים מוצלחת תניב לכם תשואה ממוצעת של 3%, השקעה במשרדים יכולה להניב לכם תשואה פנומנלית המגיעה עד 10%. נכון, לא כל עסקה תניב תשואה שכזו אך ברב המקרים התשואה המינימלית שתקבלו לא תרד מ 6% לשנה.

היצע רחב של משרדים להשקעה

כמות הבנייה בישראל גדלה באופן ניכר, וכמעט בכל עיר ניתן לראות כמויות לא קטנות של פרויקטים שונים. בעבר לא היה היצע רחב של משרדים חדשים למכירה בנתניה. אך כיום בגלל שהביקוש נמצא במגמת עלייה, ניתן לראות היצע רחב של משרדים. ברגע שיש היצע רחב של אפשרויות, כל אחד יכול לעשות את הבחירה שמתאימה עבורו. אתם מצידכם תוכלו לחפש את המשרד שתפור בדיוק למידותיכם.

השקעה שמתאימה למשקיעים מתחילים

אתם נמצאים בתחילת הדרך, ולא רוצים ישר לקפוץ למים העמוקים? אנו בהחלט יכולים להבין אתכם. העלות של דירה חדשה יכולה להגיע לסכומים לא מבוטלים ומגרשים למכירה קשה מאוד למצוא. לעומת זאת משרד חדש לרכישה לצורך השקעה מגיע עם תג מחיר מאוד מפתה. גם משקיעים שאין להם הון התחלתי מספק יכולים למצוא את עצמם משקיעים בתבונה. זוהי יכולה להיות קפיצת מדרגה משמעותית עבור משקיעים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בעולם הזה. כך שאם אתם לא יודעים היכן להתחיל זה בדיוק המקום שבו תוכלו להתחיל.

השקעה בטוחה לטווח הרחוק

כל מי שרוכש נכס לצורך השקעה ירצה לדעת כי יש לו שקט לטווח הרחוק. השכרה של דירה תחייב אתכם ברוב המקרים להחליף את הדיירים כל שנה או שנתיים. נדיר מאוד שדייר מסוים ישכיר דירה במשך מספר שנים רצופות מבלי להחליף אותה. במקרה של משרדים המצב הוא שונה, רוב האנשים מחפשים להשכיר משרד לאורך זמן. המשמעות היא שתוכלו למצוא משרדים למכירה בנתניה, ולדעת כי מדובר על השקעה קדימה. לא תמצאו את עצמכם מתמודדים עם מצבים לא נעימים של החלפת אנשים שישכירו את המשרד.

אפשר לשלב עם רכישת דירה

משרדים למכירה בנתניה זמינים בלא מעט מקומות ברחבי העיר. אם יש לכם מספיק כסף תוכלו לשלב את רכישת המשרד החדש ביחד עם רכישת דירה להשקעה. המשמעות היא שתוכלו להניב רווח לא קטן הן מהמשרד שזה עתה רכשת והן מהדירה שגם אותה רכשתם לא מזמן. לא כולם יכולים להרשות לעצמם לרכוש שתי דירות לצורך השקעה. אך משרדים אפשר למצוא בשפע, ועם הכסף הפנוי תוכלו לבצע השקעה נוספת חכמה לא פחות. זה יאפשר לכם להמשיך להשקיע בעוד מקומות בעתיד הקרוב או הרחוק.

מגמת מחירים של משרדים למכירה בנתניה

מגמת המחירים לפי אזורים:

  • מרכז העיר נתניה – 12,000-13,000 ₪ למ”ר
  • אזור התעשייה ספיר – 9,700-12,500 ₪ למ”ר
  • אזור התעשייה קרית אליעזר – 8,900-10,000 ₪ למ”ר
  • קרית יהלום – 10,000-12,000 ₪ למ”ר

PITANGO פרויקט פיטנגו נתניה
פרויקט פיטנגו בקרית יהלום

רוצים לראות את כל המשרדים הזמינים למכירה בנתניה?

פרויקטים חדשים למכירה בנתניה

אהבתם את המאמר? נשמח אם תפרגנו בשיתוף :)

מחבר המאמר

יניב אלמוג

יניב אלמוג

הי, שמי יניב אלמוג. לאחר 10 שנות פעילות עסקית מגוונת בתחום הנדל"ן בארה"ב, חזרתי לישראל בשנת 2015; תפקדתי כסמנכ"ל שיווק של חברת רי/מקס, סמנכ"ל שיווק של מתחם פיאנו בעיר ימים ולאחר מכן הקמתי את חברת גבע רום בשותפות עם מוטי כהן לשעבר מנהל חטיבת המסחר של רי/מקס. אשמח לענות על כל שאלה ולהמשיך ליצור תוכן רלוונטי לבקשתכם.

רוצים לדעת יותר על נדל"ן מסחרי?

הרשמו לקבלת עדכוני תוכן חדשים!