לוגו קבוצת גבע רום

משרדים להשכרה בנתניה, 5 טיפים שיחסכו לכם זמן וכסף

קבוצת גבע רום

תוכן עניינים

רוצים לעשות את קפיצת המדרגה שחיכיתם לה זמן רב? החלטתם לפתוח עסק חדש ולהגשים את החלום שבוער בכם זמן רב? אחד מהדברים הראשונים שתצטרכו לעשות זה לחפש אחר משרד חדש להשכרה.
משרדים להשכרה בנתניה PANORAMA TOWER

רוב בעלי העסקים מעדיפים להשכיר משרדים ולא לרכוש משרדים משלהם. יש לכך כל מיני סיבות עליהן אנו נרחיב לכם בהמשך המאמר. אך מבחינתכם הכי חשוב זה שתדעו איך להשכיר את המשרד שתפור בדיוק לכם. במאמר הבא נספק לכם טיפים שונים להשכרה נכונה של משרד בעיר נתניה. נדגיש כי הטיפים הללו רלוונטיים עבור מי שמחפש להשכיר משרד בכל עיר שהיא. אך משרדים להשכרה בנתניה הם ללא ספק מצרך מאוד מבוקש ביחס ליתרונות הרבים של העיר.

למה להשכיר משרד ולא לרכוש משרד?

השאלה הראשונה שתשאלו את עצמכם היא למה להשכיר את המשרד ולא לרכוש אותו. ראשית נציין כי מי שמרגיש שהוא רוצה לרכוש משרד יכול לעשות זאת. אך לרוב בעלי עסקים לא אוהבים להיות מקובעים למקום אחד ספציפי שבו חייבת להיות הפעילות העסקית. הרי העסק יכול לגדול, ופתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו תצטרכו לעבור למשרד חדש. בנוסף יכול להיות כי תגלו שיש מיקומים הרבה יותר טובים שבהם תוכלו למקם את המשרדים. מוטב כי לא תגרמו לכם להיות מקובעים במקום אחד.

משרדים להשכרה בנתניה – למה דווקא שם?

העיר נתניה ידועה בתור אחת מהערים שנמצאות במגמת עלייה בכל היבט אפשרי. אפשר לראות איך בעשור האחרון העיר שינתה את פניה, והפכה להיות עיר מובילה בישראל. בנתניה פועלים 3 אזורי תעשייה:

  1. אזור תעשייה קרית אליעזר הידוע גם כאזור התעשייה הישן ומתאפיין בעסקים בתחום התעשייה כגון מפעלים, מוסכים חנויות חומרי בנין ועוד.
  2. אזור תעשייה ספיר הידוע גם כאזור התעשייה החדש מתאפיין בבניינים של מסחר ומשרדים, מתחמי בילוי ומסעדות, רשתות גדולות קגון איקיאה ודה קטלון וחברות היטק AAA כמו אלביט סיסקו וטבע.
  3. אזור תעשייה (תעסוקה) קרית יהלום הינו אזור תעסוקה חדש ומתפתח אשר יכיל מבני מסחר ומשרדים והייחודיות שלו תהיה בפיתוח התשתיות שיתאימו לאזור תעסוקה ויציעו חניות כחול לבן בשפע.

נתניה ממוקמת במיקום אטרקטיבי מאוד שנוח ללקוחות המגיעים מכל אזור בארץ. אנשים שמתגוררים במרכז או בצפון יכולים להגיע בקלות לעיר מבלי לנסוע שעות רבות. גם תושבי הדרום יכולים להגיע לעיר נתניה בצורה יחסית קלה, דבר שיאפשר לכם לספק שירות אולטימטיבי לכל לקוח. זה לגמרי בידיים שלכם להעניק לכל לקוח את השירות ואת הזמינות הכי גבוהה שיש.

התאימו את הגודל של המשרד אליכם

אחד מהדברים הראשונים שתצטרכו לעשות זה להתאים את הגודל של המשרד אליכם. תמיד תיקחו בחשבון כי העסק יכול לגדול, ולכן כדאי להשכיר משרד קצת יותר גדול. תמיד תחשבו על העתיד על מנת שלא תמצאו את עצמכם מחליפים משרד כל כמה חודשים. תנסו לחפש משרד מספיק גדול על מנת להכיל את כל העובדים, אך בו בזמן גם כזה שיש בו אווירה נעימה.

המיקום של המשרד חייב להיות נוח

המיקום של המשרד הוא עוד פרמטר שלא תוכלו לעבור עליו לסדר היום. האינטרס שלכם הוא שהמשרד שאתם משכירים יהיה במיקום הכי נוח שיש. זה יגרום לכך שתאפשרו ללקוחות להגיע אל המשרד ללא כל בעיה ומבלי שהם יתחרטו. משרדים להשכרה בנתניה פולג הפכו להיות פופולאריים בעיקר בגלל שנוח מאוד להגיע אליהם. גם אתם יכולים למצוא את המיקום האידיאלי עבור המשרד שלכם. בנתניה עצמה יש המון מיקומים נוחים, כאלה שניתן להגיע אליהם מכל מקום. יתרה מכך, תוכלו למצוא מקומות שיש בהם המון חניות – דבר שהוא הכרחי לכל לקוח. זה מה שיאפשר לכם לגרום ללקוחות להיות מרוצים לכל אורך הדרך.

שימו לב מי הם השכנים שלכם

כאשר אתם משכירים דירה חדשה, אתם בוודאי רוצים לדעת מי הם השכנים שלכם. הרי תרצו למצוא את עצמם במקום שיש מסביבכם אנשים שנוח לכם איתם. לא פעם תפגשו אותם בכל מיני מקומות, וצריכה להיות אווירה נעימה. אם אתם מחפשים משרדים להשכרה בנתניה, תוודאו מי הם השכנים שנמצאים מסביבכם. החברות והעסקים שנמצאים מסביבכם יכולים להיות אלה שיקפיצו את העסק שלכם למעלה. אותם עסקים וחברות יכולים להביא אליהם לקוחות שבעתיד יהפכו להיות גם הלקוחות שלכם. אם לא יהיו מסביבכם עסקים מצליחים וחברות גדולות, תוכלו למצוא את עצמכם מדשדשים במקום. כך שתנסו למצוא את המיקום הכי טוב גם מההיבט הזה. מיד תוכלו לראות איך זה משדרג גם את העסק שלכם.

מגמת מחירים של משרדים להשכרה בנתניה

מגמת המחירים לפי אזורים:

  • מרכז העיר נתניה – 40-55 ₪ למ”ר
  • אזור התעשייה ספיר – 45-55 ₪ למ”ר
  • אזור התעשייה קרית אליעזר – 40-55 ₪ למ”ר
  • קרית יהלום – 50-70 ₪ למ”ר
משרדים להשכרה בנתניה PANORAMA TOWER
פרויקט PANORAMA TOWER בקרית יהלום

רוצים לראות את כל המשרדים הזמינים להשכרה בנתניה?

פרויקטים חדשים למכירה בנתניה

אהבתם את המאמר? נשמח אם תפרגנו בשיתוף :)

מחבר המאמר

יניב אלמוג

יניב אלמוג

הי, שמי יניב אלמוג. לאחר 10 שנות פעילות עסקית מגוונת בתחום הנדל"ן בארה"ב, חזרתי לישראל בשנת 2015; תפקדתי כסמנכ"ל שיווק של חברת רי/מקס, סמנכ"ל שיווק של מתחם פיאנו בעיר ימים ולאחר מכן הקמתי את חברת גבע רום בשותפות עם מוטי כהן לשעבר מנהל חטיבת המסחר של רי/מקס. אשמח לענות על כל שאלה ולהמשיך ליצור תוכן רלוונטי לבקשתכם.

רוצים לדעת יותר על נדל"ן מסחרי?

הרשמו לקבלת עדכוני תוכן חדשים!